Bemutatkozás

Ez itt Történeteim sokasága.
Már régóta nem újítottam, de az oldalt fennhagytam az idetévedőknek. Illetve hátha igényelnek folytatást, vagy sikerül ihletet gyűjtenem olyan novellámhoz, ami már rég lappang a folytatásért...
Hozzátenném, nem kell néhány történet esetében nagy dologra számítani, mert régen íródtak, azóta fejlődtem ugyan, de nem tettem közé itt újakat...
Valamely történet itt kötődik hozzám, mert lelkiekben labilis, és depresszív állapotban voltam, így van olyan, amit nem ajánlok elolvasásra.
Véleményt ér írni, hiszen azáltal tudom magam kovácsolni, bár ezek már olyan régi írások, hogy magam is lehúznék néhány történetet, mert annyira borzalmas fogalmazású.
Viszont értékelem, ha valaki még is írna, de csak ha építő kritika, és nem kötekedés. Én is tudok nyelvtannáci lenni, nem kell félteni. :)
Akit érdekel más írásom, az kattintson a nevemre, és a másik blogomon keresztül találhatja a már rövidebb novelljeim, monológjaim vagy rébuszaimat.

2010. június 28., hétfő

6. fejezet: Ébredés...




"Színek és hangok visszhangoztak fejembe...,éreztem, az a Múlt gyermekeinek emlékei, mert az enyémek fekete-fehérek és némák voltak. Lassan felemeltem álam, a füzér megcsörrent a nyakamban, a kulcs alakú medalion pedig megcsillant a sötétségben. Csak a Hold fénye szűrődött át az ablakon, megtörve a sötét szobát. Ugyanez a fény csillant végig a sarokban lévő pókháló szálon is, gyenge mosoly hagyta el ajkam,ahogy végigszaladt rajta a fény, és megmutatta a Fekete Özvegyet.
A falhoz voltam láncolva...a karjaimat lassan már nem éreztem. A csuklómon szorító bilincs már kikezdte a bőröm,és az alvadt vérem folyása látszott meg rajta. Már hét éve ebbe a szobába zártak. Voltak szárnyaim...de azok megsérültek mikor idezártak. Egyik szemem bekötve volt, az alól már nem könny jött, többé nem,csak vér. A másik szememből pedig ugyanaz a sós vízcsepp távozott ,mint régen a most bekötött szememből. Régen belenyilallt a fájdalom,de már egy ideje nem érzem. Csak a tompa hiányt nélküle...Hét éve még erősködve,minden erőmet felemésztve rángattam a láncokat...de kiderült egy kalitkában vagyok bezárva...nem csak a szoba sötétje zárt el a külvilágtól...és..Tőle. Rácsok...rácsok amik körülölelnek ...és minden reggel üdvözöltek fényükkel,azonban a hét év során elvesztették fényességük..és kopott,porossá váltak...


Nyílt az ajtó... fény kelt a szobában...a lány fellélegzett.
~Fény...-csillant meg jobb szemében..- ..pedig mennyire gyűlöltem...
-Sayuri...- hallatszott egy férfi hang, árnyéka közeledett. Letelepedett a lány elé. Az állát felemelte.
-Bűn..-suttogta egészen halkan.
-Üdvözöllek a fényben...remélem..tetszik...
-Ne légy ilyen nyájas velem...-mosolyodott el.
-Te meg ne erőltesd a mosolyt,ha lehet...- és hirtelen elpattantak a bilincsek. A lány előreesett. Bűn pedig felemelte...
-Tudod...- nézte a padlót üveges szemmel-...én gyűlöltem...én mindig is gyűlöltem,...a fényt...
-Hmph..- hunyta le szemét a férfi- Meggyógyítalak amennyire tudlak...feladatod van...és Őt kell megtalálnod...újra..hogy egy testben lehess vele.
-Aya..me..- tágultak ki szemei...- hiszen...az nem olyan egyszerű...-mosolyodott el..- Érzem,hogy talált valakit magának...
-Igen...de elvesztette...
-Nem...Zerot nem fogja...
-Hm..-kissé elvigyorodott-,hogy te már ott jársz...? Végül is az érzékeidben sosem csalódtam...Maya...-suttogta.
-Köszönöm...
-Hogy?- csodálkozott el.
-Köszönöm..- örömkönny hullt le jobb szeméből...-köszö..nöm...
-Nem tesz semmit...- vitte ki ölben.
A lány ráhajtotta a mellkasára fejét. A szívdobogás számára kellemes dallamként játszott. Őszinte mosolyt csalt arcára. Lehunyt szeme alól könnycsepp húzódott meg,és mintha a sebesült szemén lévő kötés alól is csillogott volna ez a fény.
~Végre...Vége az Árnyék és Sötétség Éveinek...-ez volt utolsó gondolata, mielőtt a Bűn a fotelba tette volna,és elájult.."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményre, kritikára adok, nem kötekedésre, és nyelvtani kötözködésekre. ^^