Bemutatkozás

Ez itt Történeteim sokasága.
Már régóta nem újítottam, de az oldalt fennhagytam az idetévedőknek. Illetve hátha igényelnek folytatást, vagy sikerül ihletet gyűjtenem olyan novellámhoz, ami már rég lappang a folytatásért...
Hozzátenném, nem kell néhány történet esetében nagy dologra számítani, mert régen íródtak, azóta fejlődtem ugyan, de nem tettem közé itt újakat...
Valamely történet itt kötődik hozzám, mert lelkiekben labilis, és depresszív állapotban voltam, így van olyan, amit nem ajánlok elolvasásra.
Véleményt ér írni, hiszen azáltal tudom magam kovácsolni, bár ezek már olyan régi írások, hogy magam is lehúznék néhány történetet, mert annyira borzalmas fogalmazású.
Viszont értékelem, ha valaki még is írna, de csak ha építő kritika, és nem kötekedés. Én is tudok nyelvtannáci lenni, nem kell félteni. :)
Akit érdekel más írásom, az kattintson a nevemre, és a másik blogomon keresztül találhatja a már rövidebb novelljeim, monológjaim vagy rébuszaimat.

2010. június 25., péntek

2. fejezet: Szürke kérdések



" Az este leereszkedett. Már éjfél felé járt az idő. Egy szobában voltak. A lány a kanapén ült,felhúzott lábakkal, egy párnát átkarolva. A fiú az ablaknál állt. Tenyerét rátapasztotta az ablakra. Nagy volt az ablak,így szinte látható lehetett egész táj,a ház mögött. Vele az égen a homályosan pislogó Hold.
- Ha nem szakadtunk volna el egymástól...akkor tölthettünk volna egy éjszakát együtt. Amikor mindkettőnket a kéj pezsdít. - dugta az orrát a párnába a lány, el is pirult,szavai hallatán.
A fiú a válla felett nézett a zavarban lévő lányra.
- Igen...igazad van. De..-aztán elindult feléje...kigombolt ingén meglebbent a fekete nyakkendője. - ...van egy kívánságom...amit...Tőled...kérek. - emelte fel a lány állát. A lány csillogó szemébe nézett mélyen. Látta benne a választ. Ami úgy hangzott: "Igen. Mondd el. Én teljesítem neked." . Aztán amikor épp a lány ajkához érintette száját, berontott barátnője az ajtón. Zihált. Mintha eddig mindvégig kétségbe volt volna esve. A fiú megriadt. Még mindig az ablaknál állt. Ökölbe szorította kezét az üvegen.
~ Csak egy újabb...elképzelt álmom. Chh..- szorította össze fogait.
-Hát itt vagy! - ölelte át a lány. -Mindenhol kerestelek az egész Pavilont átjártam. Azt hittem megharagudtál,..és elmentél. De itt vagy.- mosolygott a lány. A mosoly amit elhagyott ajka, érezni lehetett rajta,hogy boldogságból teszi. Boldog. Ő az. De kevés ember van,akinek ez megadatik. Vagy sosem vette észre.
A fiú is viszonozta az ölelést. De úgy érezte ez az ölelése felér egy hazugsággal.
~ Még mindig nem hevertem ki...-gondolta és összehúzta szemöldökét. Majd felnézett. Épp az ablak felé. Kint az előbbi lány alakja rajzolódott ki. Arcába lógó haja mögül,csak az a vigyor villant ki,amit foga fehérje mutatott. Gúnyos mosolygása egyszerűen túlzottan a fiú lelkébe markolt.
- Tudom..Bástya...tudom...egy darabig nem is fogod. Hmph... - majd lassan halványodni kezdett teste, és eltűnt.
~ Ez...
- Mi az? - nézett fel rá a lány,kibontakozva az ölelésből.
- Semmi. - sütötte le szemeit, a padlóra.
- Akkor jó éjszakát. - szájon csókolta és kilépett a szobából,lassan becsukva maga után az ajtót.
Aztán a fiú leheveredett a kanapéra. A karját homlokára emelte, és a sötétbe nyúló mennyezetet nézte.
- Ő azt hitte a játéknak...vége. Ugye tudod Bástya,hogy ez egy furcsa háromszög lesz.
- Hahh..?- ült fel gyorsan. Hátrapillantott. Egy magas férfi állt a sarok árnyékában, egy fekete,hosszú kabátban állt. Kalapja látszott csak. A kalap mögül a cigarettájának parázsló fénye, és a füstje amit ontott magából.
- Itt vagyok újból...- mondta mély hangon, és szinte előkelően.
- Bűn?...- tágultak ki a szemei a fiúnak. Aztán büszkeségét elővette, majd felállt.- Miért vagy itt?
- Ha zavarok...el is mehetek.
- Chh...szánalmas.
- Az lennék? Csak azért mondod,mert félsz...tőlem.- aztán kivette a cigaretta csikket a szájából. Elfújta lassan a füstöt.
- Túl nyájas vagy... Mit akarsz tőlem?
- Miért mindig kérdezel? Tudod te nagyon jól. - majd elnyomta a csikket, és összemorzsolta a földre szórva.
- Érdekes. A kérdésre kérdést kapok válaszként. - hunyta le szemeit.
- Ismersz,nem? Akkor meg.
- Csak egy dolog érdekel.- nyitotta fel szemeit, és a benne lévő fény elemésztődött, sötéten csillogó szemében.
-Tudom.- vette le kalapját.- Pontosabban Ő. Hogy miért engedtem el magamtól, arra neked kell rájönnöd Bástya,hiszen nem én védtem. És ezt a feladatot nem én magamnak tűztem ki,amíg veled volt. Nem ismertél. Én viszont mindig is.
- Ne kertelj már! Csak az időmet vesztegetem veled! Azt hittem ha nálad hagyom...
- Akkor ő eltűnhet..az életedből. És a fontossága nem üldöz többé? Ezt akartad mondani? - nézett vele farkasszemet.
- Ehh..- sziszegett a fogai közt.
- Nos, én azt hiszem elmentem. - tette vissza kalapját, büszkén.
- Bűn!
- Igen.- nyomta a szemébe a kalapot.
- Nem hagyom,hogy Ő győzzön..-nézett félre, és a padlót nézte mereven.
- Hmph.- és lassan ő is elhalványodva,mint egy szellem,köddé vált."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményre, kritikára adok, nem kötekedésre, és nyelvtani kötözködésekre. ^^