Bemutatkozás

Ez itt Történeteim sokasága.
Már régóta nem újítottam, de az oldalt fennhagytam az idetévedőknek. Illetve hátha igényelnek folytatást, vagy sikerül ihletet gyűjtenem olyan novellámhoz, ami már rég lappang a folytatásért...
Hozzátenném, nem kell néhány történet esetében nagy dologra számítani, mert régen íródtak, azóta fejlődtem ugyan, de nem tettem közé itt újakat...
Valamely történet itt kötődik hozzám, mert lelkiekben labilis, és depresszív állapotban voltam, így van olyan, amit nem ajánlok elolvasásra.
Véleményt ér írni, hiszen azáltal tudom magam kovácsolni, bár ezek már olyan régi írások, hogy magam is lehúznék néhány történetet, mert annyira borzalmas fogalmazású.
Viszont értékelem, ha valaki még is írna, de csak ha építő kritika, és nem kötekedés. Én is tudok nyelvtannáci lenni, nem kell félteni. :)
Akit érdekel más írásom, az kattintson a nevemre, és a másik blogomon keresztül találhatja a már rövidebb novelljeim, monológjaim vagy rébuszaimat.

2010. június 27., vasárnap

5. fejezet: Talán most kezdődik minden -Bűn-



"~Ennyi év után először...Sajnálom,hogy akkor úgy tekintettem rád,mint egy pótlékra. Akkor láttalak utoljára...mikor Minoru újra eljött hozzám. Onnantól kezdve többször. És csak akkor törődtem veled,mikor ő nem volt velem. Azt hittem magam is tudom jól teszem azt amit. De az érzelmeim felülkerekedtek rajtam Minoru-sama iránt. Igen. Így hívtam attól a naptól, miután te eltűntél. Akkor jöttem rá,hogy Minoru-sama ugyanúgy táplálja az érzelmeit felém,mint ő felé. Bár rajta látszott,hogy már azóta amióta megismertük egymást.Nem...nem félek...Zero...tőled már nem. Az alatt az idő alatt nem vettem észre, hogy mi történhet benned. Igaz,csak egy év volt...de miután elszakadtunk, sokat gondolkodtam, és átértékeltem a dolgokat,a te helyzetedbe...-míg ezeket gondolta kissé a kábulat kerülgette. Zero pedig elhajolt tőle. Ledöbbenve nézte Ayamét,aki viszont mosolygott.
-Sajnálom...- dőlt előre..és elájult.
-Hahh...- szorította össze fogait.- ..nem!...Mert én sajnálom...Ayame...kérlek...ébredj fel..-emelte fel a vállánál fogva.
-Semmi baj..Zero.- bágyadt tekintettel suttogott hozzá- Nem bánom...téged ismerlek...és legalább most leróttam a bűnömet,amiért pótléknak néztelek. Az a pár csepp vér...ért annyit. De...- simított végig a fiú arcán- ..akár az utolsó cseppig a tied lehet. Bízom benned...-hajtotta rá fejét Zero mellkasára.- Hallom nagyon izgatott vagy...zakatol a szíved...nyugodj meg. Mint mikor találkoztunk...szerettem volna,hogy megnyugodj nálunk.
-Ayame..-fellélegezve ölelte át, és lehunyta szemét.



Eközben egy toronyszobában békés nyugalomban ült a Bűn íróasztalánál. Mögötte egy félig nyitott ablak volt, lágy szellő lengette meg a fekete selyemfüggönyt.
Nem csinált mást csak sakkozott. Magában? Szórakozottnak tűnt talán? Nem. Csak a Bástyával játszott, látszott azon a sakkbábun,hogy nagyon megviselt. Kopott és hiányzanak darabjai.
-Lassan lejár az időd...kitudja...talán mégis hagyod,hogy Ő győzzön...mondjuk neked ott van az aki téged szerethet. -aztán halkan belekacagott a sötétségbe- Hahaha...úgy érzem a Gyalogosnak másra van szüksége...De mi lenne,ha kicsit játszanánk a gondolattal...ne csak ő legyen az áldozat...Hmph.- vigyorodott el,és foga fehérje felcsillant.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményre, kritikára adok, nem kötekedésre, és nyelvtani kötözködésekre. ^^