Bemutatkozás

Ez itt Történeteim sokasága.
Már régóta nem újítottam, de az oldalt fennhagytam az idetévedőknek. Illetve hátha igényelnek folytatást, vagy sikerül ihletet gyűjtenem olyan novellámhoz, ami már rég lappang a folytatásért...
Hozzátenném, nem kell néhány történet esetében nagy dologra számítani, mert régen íródtak, azóta fejlődtem ugyan, de nem tettem közé itt újakat...
Valamely történet itt kötődik hozzám, mert lelkiekben labilis, és depresszív állapotban voltam, így van olyan, amit nem ajánlok elolvasásra.
Véleményt ér írni, hiszen azáltal tudom magam kovácsolni, bár ezek már olyan régi írások, hogy magam is lehúznék néhány történetet, mert annyira borzalmas fogalmazású.
Viszont értékelem, ha valaki még is írna, de csak ha építő kritika, és nem kötekedés. Én is tudok nyelvtannáci lenni, nem kell félteni. :)
Akit érdekel más írásom, az kattintson a nevemre, és a másik blogomon keresztül találhatja a már rövidebb novelljeim, monológjaim vagy rébuszaimat.

2011. június 7., kedd

Kérdésekkel beszélve..

Írd le! Hallod? Írd le!... Érzed, mélyen? Látod, a világban? Érinted, mindennap?...Akkor írd le...,írd le, a...szavakat.
Nem érted? Miért? Utálod a kérdéseket? Én is. Mi zavar igazán? Ahogy szíved, egy kalitkában üti utolsó dobbanásait, vagy,hogy érzed,hogy a nyakadon egy kéz markol meg, s fojtogat,ahogy a levegő szorongást kelt benned, és összeszűkül benned minden izom,ahogy tátogsz, s próbálsz ellent állni? Ki vagy? Honnan jöttél?...Válaszaid miért nincsenek?
A romlott elhullik, a jó szárnyra kap?...miért hitegeted magad,mitől van ez? Az egész egy rejtvény, amihez hozzáláncolod magad,vagy hozzáláncolnak. Aztán dobják feléd a kést,amely mélyen a bőrödbe hasít,és vág. Ahogy felordítanál a fájdalomkor, de inkább nem teszed, elnyomod egy nyeléssel. Azt hiszed könnyebb? Nem, mert könnyeid csorgása nem ezt mutatja. A szemed tele van gyűlölettel, és legszívesebben széttépnél mindent,ami körülötted van,akármi, ami még ép,hogy legyen az is romlott,mint te..,hogy ne legyen más...,mint te...
Egyforma? Szerinted könnyebb lenne? Nem éppen hiszem...Érd el azt,hogy kiölöd...,mindent...az összeset...az összes...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményre, kritikára adok, nem kötekedésre, és nyelvtani kötözködésekre. ^^