Bemutatkozás

Ez itt Történeteim sokasága.
Már régóta nem újítottam, de az oldalt fennhagytam az idetévedőknek. Illetve hátha igényelnek folytatást, vagy sikerül ihletet gyűjtenem olyan novellámhoz, ami már rég lappang a folytatásért...
Hozzátenném, nem kell néhány történet esetében nagy dologra számítani, mert régen íródtak, azóta fejlődtem ugyan, de nem tettem közé itt újakat...
Valamely történet itt kötődik hozzám, mert lelkiekben labilis, és depresszív állapotban voltam, így van olyan, amit nem ajánlok elolvasásra.
Véleményt ér írni, hiszen azáltal tudom magam kovácsolni, bár ezek már olyan régi írások, hogy magam is lehúznék néhány történetet, mert annyira borzalmas fogalmazású.
Viszont értékelem, ha valaki még is írna, de csak ha építő kritika, és nem kötekedés. Én is tudok nyelvtannáci lenni, nem kell félteni. :)
Akit érdekel más írásom, az kattintson a nevemre, és a másik blogomon keresztül találhatja a már rövidebb novelljeim, monológjaim vagy rébuszaimat.

2010. augusztus 11., szerda

Furcsa ismerkedés..(5. +fejezet )


" Egy homokos úton haladtak. körülöttük növények. És avar. Igen. Az ősz. Miért éppen ősz? Gondolta magában Zero. Ha az előbb a téli utcákat járták,most meg?...Ez furcsa. Meg akarta kérdezni az előtte haladó Emilytől. De mikor az a válla felett ránézett, valahogy nem tudta megkérdezni.
-Azon töprengsz,hogy lehet itt ősz,mikor a tél hidegében jutottatok el eddig?
-Igen. - meglepettnek látszott,de tudta,hogy a lány gondolatolvasó lehet.
-Hahaha..-halk kacaj tört fel belőle.- Nagyon okos vámpír vagy!-biccentett.- De csak,hogy tudd, mikor kihalt ez a város,abban az időben ősz volt. Itt megállt az idő...
-És te itt laksz?
-Igen. Jobban mondva távolabb a várostól.
-Értem.- majd rápillantott Ayaméra,aki eszméletlenül kapkodta a levegőt.
-Meg is érkeztünk!- állt meg Emily egy kicsit nagyobb viskó előtt,és a faajtóra koppintott és az benyílt.
Miután Ayamét ágyba fektették,és hideg vizes kendőt raktak a homlokára,Zero leült mellé,mint valami őrző. Emily a szoba másik végén az ablak mellett állt, és a függönyt résnyire elhajtotta. Gyanús tekintettel nézett kifelé.
-Nem kell így őrt állni mellette. Nem fogom bántani.- szólalt meg hirtelen, megtörve az egy ideje lappangó és nyomasztó csöndet.
-Egyáltalán nem azért ülök itt.
-Értem.- nézett rá,majd biccentve egyet elmosolyodott.Furcsán váltakozott a személyisége. Hol a féldémon beszélt belőle,hol az édes, ártatlan lány. Ami feltűnően ijesztő volt és bizarr. -Nem vagy valami beszédes? Kérsz valamit? Teát,kávét? Mit iszol szívesen?-lépett közelebb. Meztelen lába alatt halkan megnyikorgott a juharfa padló. Kissé előre hajolt Zerohoz,hátra helyezte kezeit. -Érezd magad otthon! Sajnálom ha ijesztőnek látszom. De néha nehéz elnyomnom a féldémon énemet. És akkor igen rideg és komoly vagyok a másikkal szemben.
-Öhm..-pislogott Zero.- Nem ijedek meg egy féldémontól.-fordult Ayame felé.
-Ühm.- mosolyodott el- Akkor jó. Tudod nagyon örülök most.
-Még is miért?
-Hogy vendégeim vannak a születésnapomon!^^ Úgyhogy mindent elkövetek,hogy otthonosan érezzétek magatokat.
-Nem szándékozzunk itt leragadni. Gondolom nincs szükséged potyautasokra.- válaszolt hűvösen Zero. Bár nem gondolta komolyan. Hiszen nem is igazán tudja hova menjenek. De Ayamét mindenképpen meg akarja védeni,és ha tehetnék a Pavilont visszakobozzák. Ha ellenállnak,akár erőszakkal. És ilyenkor a gyűlölet csillan fel a szemében.
-Ahahah..-nevetett fel Emily- Te neked mindenre nem a válaszod?
-Hmph.
-Nah!- bökte meg a vállát. Mivel nem kapott rá reakciót rákérdezett:- Nagyon fontos lehet neked ez a lány.
-Igen. Az.-válaszolta nyugodtan.
-Érdekes. Most teljesen nyugodt lettél,hogy elővettem ezt a témát. -kacagott egyet hozzá.
-Muszáj,mindenbe belekötnöd...-sóhajtott fel.
-Talán idegesítő vagyok?
-Nem érdekes.
Aztán Ayame keze megmozdult. Zero fellélegezve megfogta és várta,hogy a lány végre felpillantson.
-Sötét...minden...sötét...-suttogta még mindig csukott szemmel.
-Ha kinyitod a szemed,akkor talán nem lesz sötét!- kuncogott Emily.
Ekkor aztán lassan felpattantak a szemhéjai. Bágyadt tekintettel nézett fel a két alakra.
-Minden rendben.- mosolyodott el.
-Akkor én hozok teát! - ugrándozva lépett ki a szobából.
Ayame felült. Kezét ölébe tette,és kissé szédülve nézte a takaró gyűrődéseit.
-Jól vagy?
-Igen. -aztán az ajtóra nézett,ahol Emily lépdelt ki.- Érdekes lány. Hol vagyunk?
-Emilynek a házában. Állítólag ma van születésnapja. Örül,hogy vannak végre vendégei. És mivel meglátott minket úgy gondolta felajánlja,hogy itt felépülj a lázból.
-Ohh, ma van a születésnapja...,és egyedül lakik itt.
-Egy féldémonnak nem olyan rossz a magány.
-Tévedsz...-lépett be. Kezében egy tálcával. Rajta három gőzölgő bögre volt.
-Zero! Biztos neki is rossz...végül is egy lány a másik fele. Ugyanúgy vannak érzései.- szólt rá Ayame.
-Tényleg aranyos lány.- tette le a kis asztalra a tálcát. - Azonban faragatlan vagyok. A nevem Emily Arakawa!- nyújtotta kezét a lánynak. Az kezet fogott vele.
-Én pedig Ayame vagyok.
-Kiryu Zero vagyok.- fogott vele kezet a fiú is.
-Nem bízik bennem,ugye észrevetted?- fordult Ayaméhoz.
-Öhm. Ne is foglalkozz vele,mindig ilyen...Ahahah..-nevetett.
-Mi az,hogy ne foglalkozz vele?- kérdőre vonta.
-De te mindig is ilyen voltál. :)
-Hajjj..-vakarta meg fejét inkább feladva a dolgot.
-És...ezért szeretlek!- ölelte át.
-A természetem nem valami vonzó,hogy szerethetsz..?
-Én elfogadlak!
-Látom nagyon szoros a kötelék kettőtök közt.-nyújtotta át a két bögrét Emily.
-Ühüm.-bólogatott Ayame és belekortyolt a teába.
-Nem vagyok valami nagyon ügyes főzésben, szóval nyugodtan mondjátok meg ha szörnyű. - tarkójához kapott Emily, kissé kinevetve magát.
-Egész finom.-állapította meg Zero. -Egyébként sajnálom az előbbieket. És boldog születésnapot.
-Köszönöm.
-Amúgy amit előbb mondtál...-nézte önmagát Ayame a teában. És a gőz kissé elbódította.
-Mondd csak...
-Már gyermekkorunk óta együtt vagyunk! És egyszer Zero megmentette az életemet egy vámpírtól.
-Értem most már. De Zero is vámpír.
-Tudom. Tudom,hogy az....-ekkor a fiú felállt és kisétált.
-Valami rosszat mondhattál...?
-Üh-ühm..-csóválta fejét.- Nem. De néha elfelejtem,hogy mennyire is fájdalmas Zeronak ez az egész...hogy ő is vámpír. Jobb ha nem beszélünk róla. Ő mindig is ilyen volt. Nagyon ritkán,szinte sosem engedett közel magához. Habár gyermekkorunk óta ismerem,mégsem tudtam úgy igazán kiismerni...-majd a nyitott ajtón nézett ki,ahol Zero távozott. ~Zero...sajnálom...

*



Eközben Bűn még mindig a tél utcáit járta. Úgy gondolta nem halad a szokott úton az "otthona" felé. Szerette volna átélni a tél örömeit ma. Lassan lépkedett,kalapját szemébe húzta,mint mindig,közben a cigaretta füstje szállt maga után.
-Oto-saan!- szaladt utána egy kisfiú. Elég vézna volt, és a ruhái is ütött-kopottnak látszottak. Fekete rövid haja csapzott volt. Hó lepte.
-Mi az kölyök?- állt meg,ekkor a fiú is megtorpant megtartva a tisztes távolságot.- Ma nincs kedvem társasághoz. Úgyhogy menj szépen haza.
-De...
-Befejeztem..-indult el. Nyugodtan, hátra hagyva a kisfiút. Látszott rajta a kedvetlenség,aztán hirtelen egy balta repült feléje,de hirtelen eltűnt. Majd a fiú előtt állt. A baltát a kezébe irányította.
-Ahh..-döbbent le a fiú.
-Szóval ilyenekkel játszadozol,ha valaki nem jár a kedvedbe.- mondta kegyes nyugalommal, de sütött róla az,hogy jobb lett volna nem piszkálni. A csikk kiesett a szájából,amit eltaposott. A kalapja alól egyik szemével,szinte démonian a gyermekre tekintett.- Mit akarsz?
-Én..-remegett minden végtagja,mintha a nézésétől előbújt volna belőle a nyúl. Aki legszívesebben elfutna. Így is tett. A balta pedig szertefoszlott Bűn kezében.
-Viszlát,Ryo...- fordult abba az irányba ahová tartott-...találkozunk még..."



*
[hát ez egy eléggé kaki rész lett,látszik,hogy nem kellett volna belefognom. :/ Mivel nem voltam olyan állapotban,de mivel már elveszett az ihlet, nem váratok senkit a folytatással. És különben is a hamar lefekvés miatt -___-" Úgyhogy ma ennyi. Gome,elég kaki lett. ^^" ]

9 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Te épp azt ecseteltem a sima blogban,hogy nm tudom,mit írjak. XD Mikor pörög be? Ez nm hiszem. Csak múlt. XD És ezt itt a blogban írom meg,nincsen bemásolva,vagy megírva előbb. Szóval még nehezebb.
    és sztem elég kaki lett. XD Amúgy kösz.^^ Hmph,és pedig semmi értelmes nm volt benne,vagy csak mert Zero volt benne :Z Hm? :P
    Mindegy. Valahogy megoldom. De jelenleg nem tudom mivel folytassam... xD

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nem,azért mondom.(: Azért mondom,mert komolyan gondolom,de én vagyok az írója,sokkal szigorúbb vagyok magamhoz,általában...
    A titkod.. ?:P Háát...Loveless...szereti... :P
    Pszt,mert megtudják... XD
    Hát én több mással is foglalkozom. És állapot kevésszer van,hogy kipattanjon valami. :O =/
    Ahha*-* Pedig elég semmitérőnek érzem ezt a párbeszédet,csak a monológ sikerül jól,vagy amit itt a végén Bűnnél. XP
    Chuu~

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Mufurcka jelenti: A titok nyolc pecsétes. XD:mufurcka kiszáll. XD
    So, nekem ahogy olyan állapot kell,lehet nyugodt,vagy ..egyenlőre ötletem sincs. =( Szóval mindegy. Max,megint a vegyes fejezeteket írom. XD


    Szívesen Emily helyébe lennél? Miért? A személyiség,vagy netán a közösség érdekel? :Z XP

    Minek nm volt értelme. És még én mondom,azt hogy hülyeség amit csinálok xD. Nem érdekes. Rád hagyom. Én már megszoktam. XD

    A történet meg kaki. XD Ha már most rosszul áll a szénám a plusz fejiknél is. :O

    Chuu~
    De nem rossz. Végre most már nekem is vannak komjaim. :O Eddig max egy volt, esetleg kettő,az enyémmel együtt. Az összes bejegyzés közül. XD..mármint nm itt a sima blogban.. mindegy,nah EZ már télleg nm érdekes. X"D

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Semmi baj. A vegyes stroykkal. :) Mondom,ha nincs ötletem,akkor a TCOR helyett azzal folytatom,persze,ha ahhoz volna ihlet. XD

    "Jó szereplő,meg minden"? Hát ebből most sokat megtudtam. Köszönöm, egy évvel okosabb lettem. XD
    Bár még alakítható szereplő, hiányzik a személyiségéből valami,amit én magam akartam kihozni,hogy ...de mindegy. :)

    XDDDDDD...háát..., majd átszínezem akkor. :P
    Azt az lesz. Mondom,hogy szigorú vagyok magamhoz,nem az hogy elégedetlen,hanem egyrészt az is,mert ritkán kapok elismerést, ezért szigorú lettem magamhoz,ha valamit megalkottam. :) De nem érdekes. Belátom, elfogadható fejezet,de csak Zero miatt. :P Hehehe :D

    Háát...igen is örülök. XD Mert ahogy előbb mondottam, szeretem a véleményt,de nem olyat,ami csak azt fejezi ki,hogy nm az írót ismeri el,hanem mintha teljesen másról beszélne. XD

    Chuu~

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Véleményre, kritikára adok, nem kötekedésre, és nyelvtani kötözködésekre. ^^