Bemutatkozás

Ez itt Történeteim sokasága.
Már régóta nem újítottam, de az oldalt fennhagytam az idetévedőknek. Illetve hátha igényelnek folytatást, vagy sikerül ihletet gyűjtenem olyan novellámhoz, ami már rég lappang a folytatásért...
Hozzátenném, nem kell néhány történet esetében nagy dologra számítani, mert régen íródtak, azóta fejlődtem ugyan, de nem tettem közé itt újakat...
Valamely történet itt kötődik hozzám, mert lelkiekben labilis, és depresszív állapotban voltam, így van olyan, amit nem ajánlok elolvasásra.
Véleményt ér írni, hiszen azáltal tudom magam kovácsolni, bár ezek már olyan régi írások, hogy magam is lehúznék néhány történetet, mert annyira borzalmas fogalmazású.
Viszont értékelem, ha valaki még is írna, de csak ha építő kritika, és nem kötekedés. Én is tudok nyelvtannáci lenni, nem kell félteni. :)
Akit érdekel más írásom, az kattintson a nevemre, és a másik blogomon keresztül találhatja a már rövidebb novelljeim, monológjaim vagy rébuszaimat.

2010. július 27., kedd

Bűn egy estéje(+ fejezet)

"A toronyszoba csendes volt,..és...sötét. Bűn a kanapén hevert. Karját homlokára emelte...és nézte a sötét semmit. Halkan felnevetett...
-Semmi...Mindig azt mondják,hogy az a legtökéletesebb,de a semmibe a legkönnyebb valamit hozni,és már is tökéletlen. Vagy...semmi sem tökéletes? Igaz?- kissé szórakozottnak látszott és felnevetett még egyszer. Másik karját a kanapéról lógatta lefelé...Fehér ingének három első gombjánál el volt tűrve ketté a gallér...fekete nyakkendője kibomolva lógott nyakáról.
A férfi unott arccal nézett tovább a sötétségbe. Aztán úgy gondolta feláll. A nagy ablakához sétált,ahol le volt engedve a bíborvörös függöny. Résnyire nyitotta,hogy kipillantson. Kint éjjel honolt,csak a Hold homályos fénye világította meg az éjszakát. Egy hófelhő sem látszott az égen, a csillagok mintha örömcsillogásukat akarták volna kifejezni úgy csillantak fel. A messzibe a fehér hó pihent az úton, a kopasz fák ágain. Olyan csendes halálnak nézett ki. Tiszta fehér, csendes békés fagy. És még is beleborzongsz. Leheleted látszik meg,ha kimész a levegőre.
Bűn úgy döntött a függöny mögé bújik az ablakhoz. Az ablaküveghez támasztotta vállát, lehelete meglátszott az üvegen. Rátenyerelt a helyére,ahogy elhalványult. Érezte milyen hideg. Csípte kissé az ujjait a hűvös üveg,de nem bánta, inkább megnyugodott tőle. Majd lehunyta szemeit és széthúzta a függönyt. A szobát bevilágította a holdfény. Az íróasztalához lépett, nekidőlt az ablakkal szembe. Rágyújtott.
~Hmm...de rossz szokás...-gondolta magában mikor a szájába vette a csikket- Az ember annyira ostoba,hogy azt hiszi pár száll cigaretta rendbe hozza a dolgokat...-aztán elmosolyodott- Hiszen...én is ezt csinálom...bár...-fújta ki a füstöt- ...sokan mondták,hogy minek az? Dobd el! Nem illik hozzád! Talán ideges vagy? Igen, emlékszem...-hunyta le szemeit újból- ...
Majd oldalra tekintett a sakktáblájára és sakkbábjaira.
-Hmph...Bábok...Nektek a legrosszabb...,igaz Bástya? -kacagta el magát halkan- Hiányoztál...Gyere be...
Az ajtó ketté nyitódott, nyikorogva. Minoru lépett be.
-De jó végre nem egy magam vagyok...Mi szél hozott erre ezen szép holdfényes éjszakán..?-mondta nyugodtan, és kifújta a füstöt és a Holdra nézett ábrándozva, sötét barna hajtincsei a homlokán szétterültek lassan.
-Hehh..Nem kell velem ilyen előzékenynek lenned. Tudom mennyire tenyérebe mászó modorod van...és..valóban...
Bűn közbeszólt:
-Nem..én komolyan kérdeztem..és gondoltam.-mondta elégedett nyugalommal, már-már félelmetes volt az a nyugalom a hangjában. A csendes határozottság amit érezni lehetett a levegőben,ha a közelébe került valaki.
-Öhm...- kissé megtorpant Minoru- Értem..- nézett félre,aztán eszébe jutott miért is jött Bűnhöz.- Mellesleg azért jöttem,hogy...
-Egy lány...?- nézett hátra a válla felett a fiú szemébe.
-Honnan...Honnan tudod?- támadta meg a kérdéssel látszólagos mérgében.
-Ugyan... már. -a bástya sakkbábuhoz nyúlt, és lépett egyet a gyalogos mellé.- Miért ne tudnám? Régen ismerlek én téged...- mosolyodott el és ránézett Minorura.
-Igaz.-higgadt le.- Azt hiszem benne megtaláltam...igen...megtaláltam azt aki valóban szeret, és elfogad annak ami vagyok...
-Ami vagy?- kacagott fel.- Nem ember? Ez nekem is új. Talán tévedtem a kiléteddel kapcsolatban?
-Te is tudod...ne szórakozz velem!
-Nyugalom!...-nevette el magát.- Csak vicceltem. Tudom,hogy mi lakozik benned...egy...démon. -csillant fel a szeme.
-Igen...-sütötte le szemeit.
-De ne aggódj...vigyázni fog rád az a lány.
-Igen? Vagyis én akarok rá vigyázni...
-Meggondolatlan vagy és lobbanékony természetű, ne feledd, ezt kell annak a lánynak úgymond visszafogni, és vigyázni rád. -aztán elmerengve újra kitekintett az ablakon- Hát...kezdetét vette...De ne hozz rá csalódást..Jó? - fújta ki a füstöt.
Bólintott Minoru. Majd elnézte egy darabig Bűnt. Aki a csikket leste, méregette.
-Hehh, le kellene szoknod...
-Valóban...- nevetett fel.
-Megyek...
-Már is? Ez van ha vendégem van..,mindig elmegy...- nézett az eltávozó fiúra.
Az ajtó becsukódott.
-Haaajj...- unottan nézett ki. Majd az ablakhoz sétált. ~ Ostoba is az ember ebben...a szenvedés és a bűnök ideje kezdetét vette...Hehh..bűnök...-szórta le a csikken elégett részt.- Mikor volt az már...nem is emlékszem....hogy is hívtak...? -majd hangosan elnevette magát és tarkójához kapott- Talán ezért mondják,hogy szokjak le a dohányzásról!! Hahahaha...
Úgy tűnt,mintha komolytalankodna,de valóban régen volt,amikor valaki a nevén szólította, sőt...évezredek teltek el azóta...aztán kapott egy becenevet, pontosabban arra ébredt rá,hogy őt a bűnök vezérlik, miért ne lehetne "Bűn" a neve? Érdekes....
-A mai napnak is..vége...-mondta mikor meghallotta a földszintről visszhangzó órát,ami most ütötte az éjfélt..."




[tudom érdekes "fejezet" volt,de úgy gondoltam valamivel feldobom ezt az értelmetlen storyt. ^^ Hát...ennyi lenne. Lehet Bűn szereplőnket a furcsa,komolytalan személyiséget ismerhettük meg msot,vagy ki-ki döntse el magának.:) Magam sem tudom,mivel most alkottam meg, és csak úgy találomra...vettem elő egy-két pillantott ami kellemes, vagy egy-két életbeli szimbolikus kifejezést. :) Vagy hogy mondjam. Tudom értelmetlen vagyok...de ez már lassan nagyon tetszik. :D ]
Kaname CP *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményre, kritikára adok, nem kötekedésre, és nyelvtani kötözködésekre. ^^