Bemutatkozás

Ez itt Történeteim sokasága.
Már régóta nem újítottam, de az oldalt fennhagytam az idetévedőknek. Illetve hátha igényelnek folytatást, vagy sikerül ihletet gyűjtenem olyan novellámhoz, ami már rég lappang a folytatásért...
Hozzátenném, nem kell néhány történet esetében nagy dologra számítani, mert régen íródtak, azóta fejlődtem ugyan, de nem tettem közé itt újakat...
Valamely történet itt kötődik hozzám, mert lelkiekben labilis, és depresszív állapotban voltam, így van olyan, amit nem ajánlok elolvasásra.
Véleményt ér írni, hiszen azáltal tudom magam kovácsolni, bár ezek már olyan régi írások, hogy magam is lehúznék néhány történetet, mert annyira borzalmas fogalmazású.
Viszont értékelem, ha valaki még is írna, de csak ha építő kritika, és nem kötekedés. Én is tudok nyelvtannáci lenni, nem kell félteni. :)
Akit érdekel más írásom, az kattintson a nevemre, és a másik blogomon keresztül találhatja a már rövidebb novelljeim, monológjaim vagy rébuszaimat.

2010. július 19., hétfő

8. fejezet: Sakkbábuk bánata

"Maya a félig befagyott folyó mellett ült. Karjával átfonta lábait és ráfektette fejét. Nézte a lassan szállingózó hópelyhek hullását. Nosztalgikus érzés vette uralmába.
~Akkor is ugyan így esett. Lassan és csendesen. Miért kerít uralmába ez az érzés,...Bűn?- emelte fel tekintetét a hófehér felhős égre. Hajába pedig csomó hópehely csillant fel, majd olvadt el.
- Emlékek...? - szólalt meg egy hang.
- Hogyan? - lepődött meg,de még mindig nem mozdult,csak az égre nézett. - Miattam ne fájjon a fejed,..Ryo. - húzta össze szemeit,és édesen elmosolyodott.
- De..én akarok!- ölelte át hátulról Mayat.
-Hahh...- döbbent le.~Miért ragaszkodik így hozzám?
-Oka-san...
- Nem vagyok az anyukád, Ryo..- húzta magához,majd maga elé állította a fiút.
- Tudom.- haja szemébe hullt.
-Bűn mit mondott neked?
-Semmit...csak hallottam,hogy ébren vagy, és szabad.^^ Látni akartalak már annyi év után.- biccentett. Fekete rövid haja neki is tele lett a hópelyhekkel.
-Hm.- mosolyodott el a lány, aztán lesöpörte a havat a kisfiú fejéről. - Aranyos vagy...de...a szabadsághoz még sok idő kell,hogy elérjem.
- De az vagy! - kissé odébb lépett, majd körbe-körbe lépdelt az égre nézve mosolygott, olyan ártatlannak tűnt. - Nézd! Láthatod, érintheted magad is a hulló havat, érzékelheted a környezeted! Szerintem ez az szabadság!
-Szóval arra gondolsz,hogy...
-Nem!- vágott közbe - nem...ahonnan szabadultál,hanem az a lány,akiben kellett élned...
-De én a része vagyok!!
-És? Külön- külön is része lehetsz., nem?^^ - majd...lehajtotta arcát.- Azonban..másért jöttem...-vészjósló lett hangja.
-Ryo...- mosolyodott el- Külsőre nagyon aranyos vagy,..de belül...
-Hm...örülök,hogy nem vagy naiv...már.
-Nem...sosem voltam az. Ilyet ne is mondj..- emelkedett fel- hiszen te is tudod...akkoriban...
-Igen. Emlékszem akkor még a lány testébe voltál. - aztán témát váltott- Te is arra gondoltál amire én?- vigyorodott el.
-Hogy úgy okozzunk neki fájdalmat,hogy a számára legkedvesebbet,akit szeret azt pusztítsuk el? Nos...nem tévedsz.
-Voltál már nála?
-Igen. Rendesen meglepődött. - halkan felkacagott.
-Hát nem csodálom,hiszen annyi idő után...
-Azonban, azon gondolkozom,hogy Ayame hol lehet...- merengett el- Tudom rátalált Zerora..de... a jelenlétük olyan semmisnek bizonyul.
-Lehet nem is élnek.- kacagott fel a fiú.
-Fogd be! Ez nem igaz!
-Jól van na...Ryo tudod,hogy csak viccel.
-Ezzel nem lehet viccelni...- sziszegte fogai közt.
-Bocsáss meg, hiszen neked fontos ő..- nézett félre.- De aki nem fontos annak árthatunk!
-Valóban.




-Hm..Hm..Hm..- dobta el a csikket Bűn- Maya és Ryo találkoztak...hmph..ironikus párosítás...- aztán felemelkedett, oda sétált az ablakához és nézte a hulló hópelyheket.
~Most is úgy esik. Igen Maya,...emlékszem. - majd meggyújtott egy újabb cigarettát. A füstjét lassan kifújta. ~ Bástya? Most vajon sejted mi lesz? Készülj fel...vagy...-aztán halk zajt hallott..- Hm? Ki a fene lehet az? - lépdelt el íróasztala mellett..aztán mikor odanézett látta,hogy a futó sakkbábu eldőlt. - Vajon te melyik áldozat vagy? - nyúlt hozzá és markába vette, majd újra kifújta a füstöt, a bábura.
Aztán újra lehetett hallani valami zajt,azonban ez hangosabb volt az előzőnél.
-Ki háborgat ilyenkor? - kérdezte hangosan. Hunyta le szemeit,hogy jobban érzékelhesse ha megint hall valamit.
-Bűn! Én vagyok az!
Gyorsan kipattantak szemei. Látszólag nem lepte meg a hang tulajdonosa,akit felismert,de belül nagyon is meglepett volt.
-Mit keresel itt?
-Bemehetek?
-Nyitva...- indult el az íróasztalához, és leült.
Minoru lépett be...
-Hm. Kellemes meglepetés, Bástya. Mi szél hozott erre, ilyen szép téli napon?
-Hmph. Ismerem a tenyérbe mászó modorodat,de szerintem sejted miért jöttem ide.
-Hmph.-vigyorgott, és kezére támaszkodott- Megint ezzel vádolsz meg. Hmm...- vette ki a szájából a csikket és leszórta róla az elégett részt.- Lássuk csak...talán azért,hogy kiderítsd mi történik a háttérben? - nézett vele farkasszemet.
-Chh...- közelebb lépett az asztalhoz- Én válaszokat akarok arra,hogy miért nem hagytok minket békén..., Akane, nekem ő nagyon fontos. Szeretem, és nem akarom,hogy emiatt baja essen,vagy belekeveredjen.
-Megható...- lépett egyet a futóval.-Nos annyit megkaphatsz válaszként,hogy te kezdted. Nekem adtad a gyalogost. Hogy vigyázzak rá,mert te nem akarod,hogy ismerjen,hogy abból baja eshet ha a közeledben marad.
-Ez nem válasz!- vágott rá az asztalra, a sakkbábuk pedig eldőltek,csak a király maradt állva.
-Hmph. Tudtam,hogy ezt mondod. - aztán markába vette a királyt- Amúgy mit is mondtál? Hogy az a lány neked fontos és szereted...? Nem akarod,hogy bántódása essen...lássuk csak. Akkor még is mit vesztegeted az időd és vagy mellette? Mielőtt....megölnék. - nézett fel egyik szemével démonian.
-Hahh?...-Minoru ledöbbent, hátrálni kezdett. -Ez...ez..- majd hanyatt-homlok kirontott és nyitva hagyta az ajtót annyira előrerohant,hogy nem törődött a környezetével.
-Az ostoba. Látom vele sem tanították meg,hogy maguk után illik becsukni az ajtót. Főleg más házában...Hmm...Igaz? Hmph...- sejtelmesen elmosolyodott, már-már démoni mosolyra hasonlított...~ Maya...érzem a vérszagot...remélem nem a tiéd...
[nos ennyit erről a fejezetről x"D. még a közelébe sincs a mészárlásnak xD. De a következőben... utána ha lesz ihletem elég, emlékezés lesz.^^
Sayuri= Maya ugyanaz,csak névváltoztatást igényelt számomra^^]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményre, kritikára adok, nem kötekedésre, és nyelvtani kötözködésekre. ^^