Bemutatkozás

Ez itt Történeteim sokasága.
Már régóta nem újítottam, de az oldalt fennhagytam az idetévedőknek. Illetve hátha igényelnek folytatást, vagy sikerül ihletet gyűjtenem olyan novellámhoz, ami már rég lappang a folytatásért...
Hozzátenném, nem kell néhány történet esetében nagy dologra számítani, mert régen íródtak, azóta fejlődtem ugyan, de nem tettem közé itt újakat...
Valamely történet itt kötődik hozzám, mert lelkiekben labilis, és depresszív állapotban voltam, így van olyan, amit nem ajánlok elolvasásra.
Véleményt ér írni, hiszen azáltal tudom magam kovácsolni, bár ezek már olyan régi írások, hogy magam is lehúznék néhány történetet, mert annyira borzalmas fogalmazású.
Viszont értékelem, ha valaki még is írna, de csak ha építő kritika, és nem kötekedés. Én is tudok nyelvtannáci lenni, nem kell félteni. :)
Akit érdekel más írásom, az kattintson a nevemre, és a másik blogomon keresztül találhatja a már rövidebb novelljeim, monológjaim vagy rébuszaimat.

2010. július 24., szombat

9. fejezet: Véres hó...

[mint mondottam Sayuri át lett nevezve "Maya"-nak :) Szerintem jobban illik a sötét lányhoz.^^ És azt hiszem itt a következő fejezet, amire vártatok kedves Olvasóim.^^ Remélem sikerül valami komolyat és élvezeteset kihozni magamból. :) Jó olvasást! ^^]
Zero ^^



" Minoru fejvesztve rohant vissza a Pavilonba,de mire odaért....
: : :


Zero és Ayame a Pavilon közelébe jártak. Ayame félhosszú barna haja lengedezett a hűvösen fújó szélben. Zero karjába kapaszkodva sétált,kissé még szédült az elvesztett vértől. Nyakán be volt kötve fehér kötéssel. Amit már egy kicsit átütött a vér.
~Minorut meg kell találnom...meg kell találnunk...
-Ayame...-szólalt meg Zero.
-Mondd.- nézett fel rá.
-Nem kéne visszavenni a Pavilont? Hiszen te laktál itt a nevelőapáddal akkoriban..,hogyhogy ők rontsák itt a levegőt...-húzta össze szemeit.
-Ezt már megbeszéltük..- ölelte meg Zerot a lány, és lehunyta szemeit. - Nem érdekes..,majd Bűn..
-Nem!- tolta el a lányt, és a vállán fogva maga elé állította és a szemeibe nézett.
-Zero...- suttogta..és üveges lett szeme.
-Nem bízhatsz abban a személyben, kitudja miféle...
-De Minoru biztos nem véletlenül bízott rá akkoriban...-nézett félre- és...én döntöttem úgy,hogy..
-Minoru...-mondta ki gúnyosan a nevét- A francba is! Mit vársz attól az alaktól, azok után,hogy egy számodra ismeretlennek ad?
-Hahh?- lepődött meg a lány..aztán elmosolyodott- Zero..Ne aggódj miattam ennyit. Vigyázok magamra..és te már itt vagy nekem.- újra megölelte Zerot.
Egyszer csak egy sikoly zavarta meg a pillanatot.
-Ez?- pattantak ki Ayame szemei. - Ez Akane hangja...
Gyorsan a Pavilon elé rohantak...A Pavilon felé húzódó havas úton vérfoltok festették be a fehér havat. Zero és Ayame elképedtek. De Zero kissé megingadozott...a vérszagtól,ugyan is ő vámpír. Erősebbek az érzékei, és erősebb a vérszag is...amit érez.
-Zero...- fogta meg Ayame..-Menjünk..
-Ühm.-bólintott és a fekete felsője alá nyúlt a "Bloody Rose" fegyverért.
Eközben Akane az emeletre rohant a lépcsőn. Nyomában Maya és Ryo.
Ryo már egyszer megtámadta a földszinten és már így is túl sok vért vesztett az áldozatuk. Így nemsokára elkaphatják.
A kisfiú megállt a lépcső előtt és a felemelte a baltát, majd elengedte,az pedig,mint a bumerángként pörögve Akanét vette célba. Most a másik vállába talált. Újabb vér csöppent le. És folyt le a karjáról.
-Neeee! Neee! Minoru-kun! Minoru-kun! Segíts, kérlek!
-Hiába sikoltozol így neki. Mivel a Pavilont elhagyta. - állt nyugodtan karba tett kézzel Maya, majd felpillantott a megsebzett lányra. Akinek szemében félelem és ijedség tükröződött feléje.
-Miért...?...Miért?- kérdezte kétségbe esve, könnyei pedig lecsordultak arcán. Fehér blúza tiszta vér volt, barna vállig érő haja pedig csapzott volt. - Miért..akartok megölni...? Miért? Miért nem hagytok békén? Mik vagytok ti?...Félek..-remegett- félek...Minoru..-kun...-csuklott meg a hangja.
-Jó kérdés. Hogy miért?- vigyorgott a kisfiú...- Bűn parancsa...és a te Minorud most szenvedést kap, azáltal,hogy megöljük,azt akit a legjobban szeret. Elvetted tőle...elvetted...- és a baltát újra felemelni kezdte.
-Állj!- szólt rá Maya.
-Ne már! Most akarok élvezkedni abban,hogy darabokra szedem a testét!!
-Azt mondtam nem! - majd elindult Akane felé a lépcsőn.
Akane teljesen ledermedt, teste zihált,minden tagja remegett és szédült az elvesztett vértől.
-Ne félj kislány...- hajolt le hozzá és felemelte arcát úgy,hogy a szemeibe nézzen.
-Mi..mi..mit...akarsz?- hebegte.
-Tudom,hogy nem akarsz meghalni..,de csak egy kérdésem lenne..- húzta össze szemeit,ekkor Akane nyelt egyet.- Miért vetted el tőle?- végül felcsillant szemében a gyűlölet,amitől Akane teljesen összezavarodott.
-Én..én...nem vettem...nem vettem el..-hebegte.
-HAZUDSZ!- pofon vágta. Akane kissé megingott a nagy erejű pofontól.
-Nem...hazu..dok...Minoru szeret..engem...szeret...
-Hazudsz!- marta el a lány grabancát és rángatni kezdte...- Hazudsz! - majd elengedte és elindult a lefelé a lépcsőn.
Akane elhagyta magát. A lépcső korlátnak dőlt, és a semmibe tekintve habogott össze-vissza. Üveges szemeiben lassan kihunyni készült az élet.
-Megölhetem?- kérdezte Ryo.
-Nem..- mondta egyhangúan az orra alatt Maya...majd a karját előre emelte felfelé. Csuklójából,azaz a bőre alól egy penge bújt elő, az megpördült tenyere felett,majd egy szempillantás alatt Akane mellkasába vágta a pengét...Akane összerogyott és a lépcsőről lefolyó vérbe zuhant.
-Menjünk...- indult el Maya a sötét felé, és lassan elhalványodott teste. Ryo pedig utána.
Zero és Ayame berontottak. A földszinten harc nyomai látszódtak. Zero szédült a vérszagtól, de megpróbált nem összeesni. Ayame a földre guggolt. Ugyanúgy vércseppek és foltok húzódtak az emelet felé. Tovább sétált...majd a lépcső előtt összerogyott. Kezét szájához emelte...és kitágultak szemei..
-Ki..tette ezt..? ..Ki...volt..képes..erre..?Akane-chan...
-Mi az Ayame?- rohant oda hozzá.
Ayame csak felfelé mutatott. Zero pedig elképedt,azonban megint hevesen kezdett verni a szíve. Felvillant a vörös szempár.
-Zero!! Neee!!- lökte el magától, és felállt.- Kérlek...,nyugodj meg...
-Hahh..?- eszmélt fel.- Bocsáss meg...de a sok vértől...- hajtotta le fejét..aztán gondolt egyet, és a kezében lévő fegyvert a halántékához akarta tartani,de Ayame lefogta.
-Ne! Ne tedd!
-Te is tudod,hogy mellettem így veszélyben vagy!
-Igen..,de azt is megígértem magamnak,hogy...-nem fejezte be.
-Mit?...Nem érdekes...
-De!- aztán kirántotta a fegyverét a kezéből.
-Ayame...
-Soha...soha...- kezdett összerogyni- hét év után újra megtaláltalak...nem akarom,hogy eltűnj az életemből...sőt azok után,amit tettem veled akkoriban...Kérlek,bocsáss meg. - a földön összerogyva nézett fel rá egyik kezében a fegyvert fogta másik kezével pedig Zero ingujját húzta és sírt.
-Én sajnálom...menjünk innen.- húzte fel kezénél fogva Ayamét.
-És...most mi lesz? Minorunak ne szóljunk? Hol lehet...?
-Mielőtt ideérne jobb lesz távozóra fogni. A helyzetünkből adódóan ránk foghatja..
-Értem.
Azzal elindultak kifelé...Kint újra szállingózott, és esteledett. Hamar havas lett Ayame haja. Lassan eltűntek ők is az erdő felé.
Minoru berontott. Az ablakok tárva nyitva, a függönyt a szél lengette. A földszinten látta a dulakodás és harc nyomait, és a vérfoltokat a padlón..majd követte a vércseppek nyomait...aztán a lépcső előtt elordította magát a fejéhez kapva.

-NEEE!!!                                                    : : :


Bűn az ablaka előtt állt. Egyik kezében vörös rózsát tartott. Beleszívott a közepébe... aztán méregetni kezdte...
-Milyen gyönyörű...Igen. Az. De csak addig,amíg emberi kéz nem érinti...- aztán a rózsa elporladt és a földre szóródott maradéka..Bűn megint rágyújtott. -Halál...és Vér...- fújta ki a füstöt.- Hm?..- nézte a csikket- Lassan le kéne szoknom...- nevetett fel halkan.- Hehh..."

Zero
[háát nem tudom mennyire lett morbid,vagy értelmes...miközben írtam,arra gondoltam, egyáltalán lesz ennek értelme, mert már annyira zavaros. Mondjuk jobb lesz múltat felidézni.^^ Remélem,azért ezzel a résszel nem vettem el senki kedvét, bár írtam ettől durvábbat is :P hát akkor majd jön a következő fejezet.. :)]
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményre, kritikára adok, nem kötekedésre, és nyelvtani kötözködésekre. ^^