Bemutatkozás

Ez itt Történeteim sokasága.
Már régóta nem újítottam, de az oldalt fennhagytam az idetévedőknek. Illetve hátha igényelnek folytatást, vagy sikerül ihletet gyűjtenem olyan novellámhoz, ami már rég lappang a folytatásért...
Hozzátenném, nem kell néhány történet esetében nagy dologra számítani, mert régen íródtak, azóta fejlődtem ugyan, de nem tettem közé itt újakat...
Valamely történet itt kötődik hozzám, mert lelkiekben labilis, és depresszív állapotban voltam, így van olyan, amit nem ajánlok elolvasásra.
Véleményt ér írni, hiszen azáltal tudom magam kovácsolni, bár ezek már olyan régi írások, hogy magam is lehúznék néhány történetet, mert annyira borzalmas fogalmazású.
Viszont értékelem, ha valaki még is írna, de csak ha építő kritika, és nem kötekedés. Én is tudok nyelvtannáci lenni, nem kell félteni. :)
Akit érdekel más írásom, az kattintson a nevemre, és a másik blogomon keresztül találhatja a már rövidebb novelljeim, monológjaim vagy rébuszaimat.

2011. március 11., péntek

A világ, ahol megállt minden

Valahol az idő tovább halad. Én mégis itt maradok. Valahol az óra sosem áll meg. Én mégis egy időben maradok. Valahol a világ folytatja mindennapjait. Én mégis egy helyben vagyok. Valahol folytatódik a mosoly, a könny. Én mégis fagyott lettem. Valahol most is folytatódik az élet...,én egyedül maradtam, itt végleg.
Homály fedte az egész környéket. Köd, ahol a szem ellát. Poros, kopár, pusztult talajföld húzódott, gyenge, hideg meztelen talpam alatt. Remegek, és fázom. Rongyba tekert vékony hófehér testem, szellemként járkál idők óta ezen a vidéken. Csak a szellő barátságos itt egyedül, ami lágyan megcirógat ahogy az arcomhoz, és a vállamhoz ér. Minden olyan félelmetes...Aztán a lábamba ütközött valami. Leguggoltam. Egy szakadt játéknyúl hevert a földön. Kezemmel lassan megérintettem. Csodálkoztam, hiszen ez az enyém, gyermekkorom emléke. És,hogy került ide? Magamhoz fogtam, és tovább sétáltam,mintha reményem lenne,hogy kijutok innen valaha...
Ez a hely, megállt. Üres, kihalt, és néma. De ez a világ is létezik, és él. Vajon van e másik hely, ahol még pillanatoknak lehet élni? Vajon ez a hely, miért lett ilyen? Vagy sosem volt jobb? Így jött létre, ez maradt, ez lett a véglet?
Idő és tér. Kezdet és Végzet. Hol léteznek ezek itt? Miért látszik céltalannak ez a hely, és miért kerültem ide? Nem emlékszem. Csak itt ébredtem. Nem születhettem ide, volt múltam, azok az idők megmaradtak nekem. Mégis a jelenem kimaradt, amikor itt találtam magam.




[ ..hát magam sem tudom, miért alkottam meg ilyen hangulatú képet, nem kötöm semmihez, csak jött valami, ha úgy akarom mondani: semmi jelentősége, nem ihlet... ]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményre, kritikára adok, nem kötekedésre, és nyelvtani kötözködésekre. ^^