Bemutatkozás

Ez itt Történeteim sokasága.
Már régóta nem újítottam, de az oldalt fennhagytam az idetévedőknek. Illetve hátha igényelnek folytatást, vagy sikerül ihletet gyűjtenem olyan novellámhoz, ami már rég lappang a folytatásért...
Hozzátenném, nem kell néhány történet esetében nagy dologra számítani, mert régen íródtak, azóta fejlődtem ugyan, de nem tettem közé itt újakat...
Valamely történet itt kötődik hozzám, mert lelkiekben labilis, és depresszív állapotban voltam, így van olyan, amit nem ajánlok elolvasásra.
Véleményt ér írni, hiszen azáltal tudom magam kovácsolni, bár ezek már olyan régi írások, hogy magam is lehúznék néhány történetet, mert annyira borzalmas fogalmazású.
Viszont értékelem, ha valaki még is írna, de csak ha építő kritika, és nem kötekedés. Én is tudok nyelvtannáci lenni, nem kell félteni. :)
Akit érdekel más írásom, az kattintson a nevemre, és a másik blogomon keresztül találhatja a már rövidebb novelljeim, monológjaim vagy rébuszaimat.

2011. február 18., péntek

Egy másik idő...

Csak az órát bámultam.Ami lassan, megállt. Tik-tak, tik-tak...Mintha a szívverésem lenne. Egy üres szoba közepén ültem. Homály fedte a szobát, mintha rejtvény lenne az egész helyiség. Én csak mereven bámultam a mellettem heverő testre. Magam sem értettem mi történt pontosan. Azt éreztem, félek. Remegés járt át már egy ideje, a kifolyó könnyem rászáradt arcomra, ajkaimmal tátogtam valamit, de hang nem szűrődött ki rajta. Néma volt a világ onnantól számomra. Egy megfagyott idő, az ürességben, a semmiben létezve. A test nem mozgott, gyönyörű szemei nem nyíltak ki többé, úgy éreztem magányba maradok mindörökre. Mintha őszinte mosolya arcára fagyott volna. Tudatlanul feléje indult kezem, és hűvös arcához érintettem ujjaimat. Oldalra döntöttem fejem, és fényes, fekete hajába túrtam az ujjaim. Majd elvettem a kezem, és újra zokogás tört ki belőlem. Nem ismerhettem, tudtam mélyen, sosem voltam közel hozzá, még is számított, számított, többnek láttam, mint a többieket.
Hirtelen megváltozott valami...
Mintha az idő újra elindult volna, az óra tovább ketyegett, és felnéztem rá. A résnyire nyitott ablakon beszökő fuvallat meglengette a függönyt, és simogatóan a vállamon végigfutott rajta. Úgy éreztem elmúlt minden,amit előbb láttam, mintha a könnyeim nem is érintették volna száraz, fehér arcom, és ajkaim nem remegtek volna a félelemtől, aztán valaki a fülemhez hajolt.
-Vicceltem...-lihegve suttogta, még is kellemes hangon. Ettől felébredtem, és felnéztem rá. Csodálkoztam. Az előbb teljesen mást láttam, most meg mosolyogva itt állt mögöttem.
-De én...-nem engedte,hogy befejezzem, ujját a számra tette.
-Nyugodj meg, minden rendben.
Örömkönny csordult le arcomon, ahogy gyönyörű szemeibe elmélyedtem , és amit előbb láttam, számomra nem is létező időnek véltem. Pedig, megtörtént, csak nem vettem észre, mert akkor már én sem voltam abban az időben. A mi időnk máshol folytatódott...




[nos érdekes monológ, igaz itt Yuyát képzeltem el a másik szereplőnek, de vehetjük Ciel és Sebastiannak is...hmph, pedig semmi szándékost nem szőttem bele, csak írtam magamtól, ahogy blogban az az érzés átjárt közben, és a Kokuhaku OST egyike segített :)]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményre, kritikára adok, nem kötekedésre, és nyelvtani kötözködésekre. ^^