Bemutatkozás

Ez itt Történeteim sokasága.
Már régóta nem újítottam, de az oldalt fennhagytam az idetévedőknek. Illetve hátha igényelnek folytatást, vagy sikerül ihletet gyűjtenem olyan novellámhoz, ami már rég lappang a folytatásért...
Hozzátenném, nem kell néhány történet esetében nagy dologra számítani, mert régen íródtak, azóta fejlődtem ugyan, de nem tettem közé itt újakat...
Valamely történet itt kötődik hozzám, mert lelkiekben labilis, és depresszív állapotban voltam, így van olyan, amit nem ajánlok elolvasásra.
Véleményt ér írni, hiszen azáltal tudom magam kovácsolni, bár ezek már olyan régi írások, hogy magam is lehúznék néhány történetet, mert annyira borzalmas fogalmazású.
Viszont értékelem, ha valaki még is írna, de csak ha építő kritika, és nem kötekedés. Én is tudok nyelvtannáci lenni, nem kell félteni. :)
Akit érdekel más írásom, az kattintson a nevemre, és a másik blogomon keresztül találhatja a már rövidebb novelljeim, monológjaim vagy rébuszaimat.

2011. április 15., péntek

Vámpír

Éreztem,ahogy hideg,hosszú ujjai végigsiklanak nyakamon. Majd,ahogy nyakszirtemnél éreztem gyenge, meleg leheletét, s ajkait. Végül a tompa nyomást, melyet fogai mértek a bőrömbe, mintha valami idegenek tűnő tárgyat nyomnának a bőröm alá. Lassan megéreztem,ahogy a vérem egy része cirógatóan lecsorog a nyakamon, a mellkasomon folytatva. Olyan érzés kerített hatalmába,amivel nem találkoztam eddig. Féltem, még is vágytam erre az egészre. Akár egy mérgező bűbáj, amely hatalmába kerít, megmérgez, s tudatalatt vágyat hajt érzelmileg. Vágy az ismeretlen felé, amely rettegést kelt. Ezt éreztem...
Halkan hallottam,ahogy a vérem szívja, és mélyen lenyeli. Közben szorítását egyre jobban fokozta,ahogy átfogott karjaival. Végül elhajolt tőlem...én kezdtem szédülni, de még is szembe fordultam vele. Látni akartam, látni őt, hogy ki. Szemeibe mélyedtem el,melyek vérvörösen izzódtak. Szájából az én vérem csorgott az álla felé, közben nyelvével körülnyalta, mint valami édességet. Rövid, ezüstös haja volt, de ahogy kezdett homályosodni az arca, és minden más, éreztem ahogy testem az ő irányába dőlt. Halkan annyit hallottam,ahogy a fülembe súgta: Minden rendben...
És onnantól elveszett a valóság számomra... 

(nem egészen ezt terveztem....,végül Zeros lett...részben...)

6 megjegyzés:

  1. ennyire szar lett,h értékelést sem kapok o.O #_#

    VálaszTörlés
  2. pedig jó lett, csak nem jutottam el idáig... enyhén izgató hatást keltő irás by Ayu:P .. és persze, véletlenségből zeros feelingű... ennyi... a véletlenökből is születnek jó dolgok... az abortusz is abból leszXd

    VálaszTörlés
  3. én konkrét személyek nélkül akartam elérni,nm tudatlanul jött ki,csak nem így terveztem =//
    csak azért mondod,hogy olyan hatást kelt,mert mondtam,hogy olyanra akartam,de ez nem lett az...

    VálaszTörlés
  4. hát ahogy hozzáállsz az 'izgatottsághoz'... ha "nem érdekel" akkor megfogalmazni is nehéz...

    VálaszTörlés
  5. hmph, szerintem erről ne oktass ki, mert nem azon múlik, hogy mi érdekel, s mi nem, s hogy állok hozzá, írni tudok..., de TE.... pont te "oktatsz" ki ilyenről,mert hogy hiányolod, "ezt" meg "azt" belőlem -___-

    VálaszTörlés
  6. mindjárt törlöm is... ezt a sztorit, meg még valamit...

    VálaszTörlés

Véleményre, kritikára adok, nem kötekedésre, és nyelvtani kötözködésekre. ^^