Bemutatkozás

Ez itt Történeteim sokasága.
Már régóta nem újítottam, de az oldalt fennhagytam az idetévedőknek. Illetve hátha igényelnek folytatást, vagy sikerül ihletet gyűjtenem olyan novellámhoz, ami már rég lappang a folytatásért...
Hozzátenném, nem kell néhány történet esetében nagy dologra számítani, mert régen íródtak, azóta fejlődtem ugyan, de nem tettem közé itt újakat...
Valamely történet itt kötődik hozzám, mert lelkiekben labilis, és depresszív állapotban voltam, így van olyan, amit nem ajánlok elolvasásra.
Véleményt ér írni, hiszen azáltal tudom magam kovácsolni, bár ezek már olyan régi írások, hogy magam is lehúznék néhány történetet, mert annyira borzalmas fogalmazású.
Viszont értékelem, ha valaki még is írna, de csak ha építő kritika, és nem kötekedés. Én is tudok nyelvtannáci lenni, nem kell félteni. :)
Akit érdekel más írásom, az kattintson a nevemre, és a másik blogomon keresztül találhatja a már rövidebb novelljeim, monológjaim vagy rébuszaimat.

2011. április 17., vasárnap

Ismeretlen

Késő este volt már. Eső zuhogott csendesen. Illata elkábított, és nyugalomba hozott. A tornác ajtajának tövében ültem,mint egy baba. Fehér kimonós hálóingem alá szökött lágyan a szél fuvallata, mely libabőrösé változtatta a bőröm, de ez az arcomon látszólag nem látszott,hogy zavart. Oldalra döntöttem fejem, a semmibe bámultam,ahogy az udvar füve közt megcsillannak a esőcseppek,mint a gyöngyszemek, melyet az esti lámpák homályos fénye megvilágít. Hirtelen a szél erősödni kezdett. Barna szemeimben üresség tükröződött vissza,többé a fény nem csillogott belőle.  A tetőoszlopára akasztott szélcsengő lágyan csilingelt...Jobb karomat felemelve a nyakamhoz értem,ahol be volt kötözve. Fájlaltam, de nem csak a seb miatt,hanem az emlékét,amit hordozott. Azt úgy éreztem sosem gyógyíthatja meg senki, sem fásli, se gyógyszer, még...én sem. A karjaim is be voltak kötve, de azok kevésbé fájtak.
Felkeltem. Úgy döntöttem kimegyek. Mire kiértem a ház elé a szél már javában megerősödött. Nem törődtem vele, mezítláb lépkedtem a nedves,hideg aszfalton. Lépteim akár egy zombié, hallottam,ahogy minden lépésnél csobbant a víz,és átjárja az egész testem a láz forrósága. Éreztem,ahogy vállig érő hajam egyre vizesebb lesz, és fehéres arcomhoz tapadnak a tincseim,közben a cseppek legördülnek rajta. Homályos volt előttem a kép, az utcai lámpák halvány fénye tudatta velem,hogy úton vagyok, miközben a város szinte sötétségben volt. Nem sokkal később egy járókelő közeledett, esernyővel. Magasságából és testalkatából kiszűrtem,hogy egy fiú az... Én hátat fordítottam neki, megálltam. Amikor a közelembe ért,hallottam,hogy megállt ő is. Oldalra pillantottam a vállam felett, lágyan rámosolyogtam, ő csak meglepve nézett rám....

Kipattantak a szemeim. Egy fehér szobában találtam magam. Messziről valami csipogó hang hallatszott. Egy kórházban vagyok. Ledöbbentem, az előbbi képek,mintha valóságosak lettek volna számomra. Éreztem,hogy a forró könny legördül az arcomon. De... mégis, ki volt az a fiú?....

(hmm...még volna mit csiszolni rajta, igaz mostanában, nem nagyon tudok rendesen fogalmazni, de ez van... de a zene segített [ Evanscences-Haunted(instrumental)], és pont illik az eleje a képhez,amit leírtam a történetben ^^)

2 megjegyzés:

  1. Hmm, ez is egy jó történeted^^ nagyon tetszik ahogy egyik pillanatról a másikra változik az egész helyzet:) érdekes az ilyen fordulat, és mellesleg szomorkás is... sokat jelentő lehet egy olyan srác akiről álmodik... talán maga se tudja h ki az, de kötődik hozzá^^

    VálaszTörlés
  2. hmph... igazából a monológ történeteimnek nagyon ritka,hogy kötődnek egymáshoz túlzottan, vagyis a tudatlan szereplőkre gondolok... nem arra,amiben süt le az,hogy számítanak egymásnak...
    habár ebben nem igazán akartam ezt érzékeltetni, sőt sehogy sem, inkább az ellenkezőjét..., még ha mindez álom volt csupán a történet végén kiderülve..

    VálaszTörlés

Véleményre, kritikára adok, nem kötekedésre, és nyelvtani kötözködésekre. ^^