Bemutatkozás

Ez itt Történeteim sokasága.
Már régóta nem újítottam, de az oldalt fennhagytam az idetévedőknek. Illetve hátha igényelnek folytatást, vagy sikerül ihletet gyűjtenem olyan novellámhoz, ami már rég lappang a folytatásért...
Hozzátenném, nem kell néhány történet esetében nagy dologra számítani, mert régen íródtak, azóta fejlődtem ugyan, de nem tettem közé itt újakat...
Valamely történet itt kötődik hozzám, mert lelkiekben labilis, és depresszív állapotban voltam, így van olyan, amit nem ajánlok elolvasásra.
Véleményt ér írni, hiszen azáltal tudom magam kovácsolni, bár ezek már olyan régi írások, hogy magam is lehúznék néhány történetet, mert annyira borzalmas fogalmazású.
Viszont értékelem, ha valaki még is írna, de csak ha építő kritika, és nem kötekedés. Én is tudok nyelvtannáci lenni, nem kell félteni. :)
Akit érdekel más írásom, az kattintson a nevemre, és a másik blogomon keresztül találhatja a már rövidebb novelljeim, monológjaim vagy rébuszaimat.

2010. november 2., kedd

Zavarodottság...

-Elmehetnél már.
-Miért? - kérdeztem Én.
-Mert a hibád vagyok, ami fáj. - felelte rá Ő.
-Csak ezért?
-Csak? Szerinted nem elég indok?
-Nem. Hiszen én maga egy hiba vagyok. Akkor ha már bennem, vagy körülöttem az van, szinte nem látszólagos, elfogadom.
-De fáj.
-Fáj? Hmm...igazad van, fáj. Mártír, vagy mazoista nézetűnek is mondhatnak.
-Akkor én tűnök el.- indult el a sötét árny közelébe.
-Nem! Nem teheted! - rántottam vissza a karját.
-Miért? Visszamegyek, egy félhalottal mit kezdesz?
-Félhalott? Aki istennek képzeli magát...- engedtem a szorításból, és a karom visszahullott az oldalamra. Félrenéztem.
-Hehh...igaz. De te sosem hittél nekem. Azonban..megyek...
-Nem! Nem menekülsz...
-De az álarcok felfalnak, így is -úgy is.
-Feladtad?
-Mondd annak aminek szeretnéd...- sütötte le szemeit.
-Egy kellemetlen félreesés vagy, tudtad?- az arcába néztem olyan fintorral,mintha utálnám, de csak sajnálatot mutattam valójában.
-Te tettél tönkree!!- nekifutással támadt egy másik.
-Hé!Hé!- húztam vissza a másikat.- Ne támadj, nem éri meg...
-De, mert ő mindig az életembe gázolt!- vágta a szemem közé.
-Hogy?-néztem rá meglepetten.-Nem azt látom a szemedben..
-Tudom, hogy te is meg akarsz bántani...-mondta ő és visszább húzódott- Mert senki nem kedvel, mindenki utál.
-Utál? Eszednél vagy?- támadtam rá a kérdéssel.- Én nem utállak!! Soha nem utálnálak...legalábbis nem adtál rá okot.
-Majd lehet rájössz...
-Elég!- közbe szólt, és felvette álarcát.- Belefáradtam...
-Hmph...tudom, te már oly sok mindenbe.- sütöttem le szemeim.
-Csak várd ki a végét...
-Ígéret...milyen ígéret ez, amikor te sem tudod biztosra? Én sosem tettem ígéretet, nehogy az legyen a pofára esés,hogy nem tettem eleget annak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményre, kritikára adok, nem kötekedésre, és nyelvtani kötözködésekre. ^^